Pirati dei caraibi 4...nuove foto

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. Sognofobia***Tania***
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE
    Stephen Graham has come aboard "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" as a sidekick to Johnny Depp's Captain Jack Sparrow.

    He'll portray Scram, a Machiavellian pirate in Disney's fourth installment of the franchise in which Sparrow seeks out the fountain of youth. Penelope Cruz and Ian McShane are also starring in "Tides," set for release May 20, 2011.

    Shooting begins this month in Hawaii with Rob Marshall helming from the script by Terry Rossio and Ted Elliott, who penned the previous pics. Jerry Bruckheimer returns as producer.

    Graham worked with Depp on "Public Enemies" and recently wrapped on murder drama "The Fields" opposite Sam Worthington. He also will be seen as Al Capone on Martin Scorsese's series "Boardwalk Empire" for HBO and in William Monahan's "London Boulevard" opposite Keira Knightly and Colin Farrell.

    Read more: www.movies.spoilertv.com/2010/06/pi...9#ixzz0pv4nkq8D

    SPOILER (click to view)
    image

    Uploaded with ImageShack.us

    image

    Uploaded with ImageShack.us

     
    .
  2. Tisifone987
     
    .

    User deleted


    wow!!!! non vedo l'ora di vederlo!!!! :)
    ma Keira Knightley ed Orlando Bloom ci sono ancora oppure vivono la loro vita felici quando lui ritorna a terra con l'olandese volante? mamma mia che bello il finale dell'ultimo episodio... :wub: troppo teneri..
     
    .
  3. Sognofobia***Tania***
     
    .

    User deleted


    mmm in teoria Bloom e la knightley non ci saranno in questo capitolo...se non ho capito male la storia sarà incentrata sulla vita di Sparrow :19.gif:
     
    .
  4. Alexis66
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (Sognofobia***Tania*** @ 20/7/2010, 14:02)
    mmm in teoria Bloom e la knightley non ci saranno in questo capitolo...se non ho capito male la storia sarà incentrata sulla vita di Sparrow :19.gif:

    Mitico CAPITAN JACK SPARROW!!!
    Io amo quell'uomo!!!! Così come amo Johnny Deep che ha reso il personaggio, a mio avviso, veramente unico!!!
    Non vedo l'ora di vedere questo film!!!!!!
     
    .
  5. Simply*Eli
     
    .

    User deleted


    O mamma mia,non vedo l'ora che esca! è troppo brava la Penelope Cruz! :)
     
    .
  6. manuphantom
     
    .

    User deleted


    il terzo capitolo dei pirati dei caraibi non mi è garbato tantissimo,sn davvero curiosissima di vedere il quarto!!!poi diciamocelo johnny depp nei panni di sparrow è arrapantissimo^^
     
    .
5 replies since 4/6/2010, 21:54   85 views
  Share  
.